søndag 20. november 2011

Herlig start på søndagen!

God søndag dere!
Aceogmor var ute i halv ni-tiden i dag og gikk en runde bla rundt golfbanen. Jeg ba mor ta med en ball, noe hun gjorde - og vi hadde det kjempegøy! Lekte masse!
Hun gjemte også noen godbiter rundt omkring, bla i et tre! Dere ser meg på bildet nedenfor! Hun vet jeg ikke er suveren til å klatre, så heldigvis lå bitene ikke altfor høyt oppi treet!
Da vi var vel hjemme igjen, spiste jeg og så tok mor frem den nye puten som jeg fikk av en venninne av mor. Åhh, den var så myk og god. Mor puttet den oppi sengen min, og nå ligger jeg og sover og koser meg. (skriver dette i søvne:!)
God start på dagen!
Ha en fin søndag dere!

Woff-woff!
Ace
Jeg må pent vente mens mor gjemmer godbiter..

Høyt "henger" de, og gode er de!!!

Godt med en god hvil etter tur og mat!

..ok da, litt mer posering!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar