torsdag 17. mars 2011

Den smilende rottweileren, Ace!

Hei på dere! God morgen!
tidlig opp i morges og ut - Aceogmor!Men i går ble det en skitur med mor igjen - litt senere på ettermiddagen! Aceogmor er et superteam! Mor ser på meg at jeg vil på skitur, hun vet jeg elsker det. Idet hun tar frem skistøvlene, er jeg der klar til å springe ut. Men det får jeg ikke lov til. Når vi åpner utgangsdøren, går mor eller far alltid ut først. Jeg må sitte og vente så de får gått ut først. Skjønner ikke helt hvorfor men..
Skituren i går ettermiddag var fantastisk! det har vært så mye herlig vær i det siste, og mor er blid hele tiden! Tror mor er litt værsyk! Ikke det at hun er sur når det er dårlig vær, men hun er så veldig blid når det er fint!
Vi møtte flere hunder på turen, og jeg oppførte meg visst eksemplarisk. Fikk iallefall godbiter og ros!
En eldre, kjempekoselig dame stoppet også opp og snakket med oss. Hun syns jeg så så blid ut! Hun hadde aldri sett en hund som smiler sånn som meg! Har du et hundebilde hvor du smiler? Hadde vært gøy å sett det! Iallefall, denne damen ble stående lenge å snakke med oss og skryte av meg! Damene faller for meg en etter en!! He-he!

Smiiil!



Alltid tid til litt basing i snøen! Herlig!

..og posering!

..da er vi snart klare!

Det er ikke sikkert det blir så mange flere skiturer om varmen på dagtid fortsetter..Sola varmer og smelter bort snøen mer og mer. Sommeren nærmer seg..er ikke det herlig å tenke på?
Jeg elsker sommeren, jeg elsker vinteren, jeg elsker høsten og jeg elsker våren! Ja, jeg elsker alt sammen jeg! Livsglad, og alltid i godt humør - det eneste er at mor må draaa meg ut av døren om det regner masse ute!
26.januar i år skrev jeg om "sommerdrømmer" i bloggen og det kan du lese her:
http://aceogmor.blogspot.com/2011/01/jeg-drmmer-om-sommerern.html


En duft av sommer!

1 kommentar:

  1. Heihei:) takk for koselig kommentar på bloggen. Flott blogg dere har, og fin hund:)

    SvarSlett