søndag 1. januar 2012

Godt nytt år!

Godt nytt år alle sammen!
Jeg har hatt en super jule- og nyttårshelg! Har dere?
I julen var vi hjemme sammen med familie, og nyttårshelgen feiret vi med venner-bla min gode venninne Millie i Sverige. Masse god mat vanket der som vanlig. Og søndag tok mor og far og dusjet og vasket meg, så nå er jeg skikkelig ren og pen! Og lukter godt, gjør jeg også!
De forsøker lure meg hver gang jeg må vaske meg- de lokker meg inn på badet med litt godbiter, for jeg er ikke så glad i å vaske meg, skjønner dere. Og hver eneste gang lar jeg meg lure, for jeg bare elsker mat! All mat!
Det har vært lange turer i helgen. Skikkelig vårvær i går, og skikkelig vintervær idag! Snakk om værskifte!
Håper året 2012 blir fint for alle!
GODT NYTT ÅR!
Woff-woff!
Ace
Her er jeg!

Ut på tur - aldri sur!



Og idag var det snø! Elsker det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar