søndag 13. februar 2011

Ace har damebesøk!

Heisann!
Jeg har hatt det sååå gøy idag!
Litt engstelig da jeg skulle på "date", men det gikk kjempefint! Vi "matchet" veldig bra, og hadde det kjempegøy sammen! Viktig å kunne slappe av sammen også, - ingen problem, det fikset vi også!
Det er viktig å kunne bare være i samme rom uten å nødvendigvis snakke hele tiden!
Under ser dere Uma, som min nye venninne heter -og hun  får lov å ligge i min seng, mens jeg pent finner meg et annet sted å være! Litt forsiktig må man jo være på første date!!
Uma, som også er en Rottweiler, er 18 måneder gammel, og veldig søt. Vi avtalte å treffes igjen, og det kiler litt i magen...hun var veldig søt..forelska?
Det eneste som var veldig dumt idag, er det ahh...typisk altså, dere vet hva jeg mener.., første date og fått betennelse i øynene. skal liksom forsøke å gjøre et pos intrykk da.. Mor og far tror jeg har fått det  fordi jeg "dykker" så mye ned i snøen med hodet. Her skal jeg gjøre et godt intrykk på damen, også  måtte jeg få dette akkurat nå!!! Ahh..! Så nå har mor begynt å dryppe noe ekkelt saltvann i øynene mine som visstnok skal hjelpe. Jeg forsøker vri meg unne  men mor vinner hver gang.
Om jeg ikke blir bedre innen et par dager, er det avgårde til min fastlege som holder til på Fornebu Dyreklinikk.
Der er de kjempeflinke, og som jeg har fortalt før, har de kjempegode godbiter der! Og jeg pleier få mange!
Her har dere link dit om dere vil sjekke det ut. Hils i tilfelle fra Ace - de kjenner meg godt!
http://www.fornebu-dyreklinikk.no/
Ha en fortsatt fin søndagskveld dere!
Woff-woff!
Ace
Gentleman!

Den ballen skal jeg ha!

  Uma vant!
Uma er søt, er hun ikke?

Fler enn meg som er glad i snø!

2 kommentarer:

  1. ♥♥♥ Happy Valentine's Day Ace! ♥♥♥ xox Uma

    ps. Det var väldigt mysigt igår, längtar redan tills vi ses igen! Vi är redan helt hooked på din blogg här hemma. :)

    SvarSlett
  2. Takk, Uma!
    Jeg syns også det var kjempekoselig og gøy!
    Gleder meg til vi sees igjen!
    Kult at du liker det jeg skriver!
    Hei så lenge!
    Woff-woff!
    Ace

    SvarSlett