fredag 11. februar 2011

Rottweileren Ace har sin egen Fashion Week

Hei på dere!
Fredag og helg! Herlig?!?
Venter på far...., da blir det langtur. Mor går ikke ut idag, hun er visst ikke bra. Hagelufting i hele dag.
Fashion week er rett rundt hjørnet, og jeg har begynt å forberede meg litt...hva syns dere? Hva kler jeg best? Litt usikker selv! Er egentlig ikke så opptatt av hvordan jeg ser ut, men av og til er det litt gøy!
Dere ser antrekkene på bildene nedenfor! Kanskje jeg går for det første!
Ha en god helg alle sammen!
Woff-woff!
Ace
Kul?







2 kommentarer:

  1. Åhhh du alså Ace!! du er konge kul!! voff voff! så tøff du er!! Vi måtte le litt her:)) labbis!

    SvarSlett
  2. He-he! Woff-woff, dobbel woff!
    Ja, denne fashion weeken - hvem har sagt det er kun for mennesker?
    Kanskje du kan være med på cat(hunde)walken neste år, du også!
    Woff-woff!
    Ace

    SvarSlett