tirsdag 15. februar 2011

Hornhinnebetennelse..corneal inflammation høres bedre ut..Jeg er syk og mannlig!

God morgen!
Hvordan har du det i dag? Er du frisk? Da er du i tilfelle heldig. Jeg er sjuk! Etter en liten luftetur i morges med mor, ligger jeg nå godt ned i sengen min. Nettopp tatt medisinene mine som jeg gafler i meg uten noen form for tvang. Men øyekremen med antibiotika er det verre med. Der må mor slite litt..det går nok litt til spille..
 Jeg elsker å bli tatt bilde av, så sykdom er ingen hindring - og dere ser meg syk i sengen på bildet nedenfor.Vanligvis kommer jeg med en gang hun roper "ta bilde". Da setter jeg meg ned foran henne og forsøker smile så godt jeg kan. Men i dag ble det ikke mye til smil, gitt.
Har du tenkt på at mange ord kan høres mer meningsfulle ut på engelsk om du allerede vet hva de betyr på norsk, da! Ta for eksempel ordet hornhinnebetennelse. "Dog has corneal inflammation", høres litt sykere ut enn "hund med hornhinnebetennelse", enig? Uansett er det det jeg har. Øyekatarr og hornhinnebetennelse, og er syk.
God bedring til alle som er syke! Forsøk å tenk på noe hyggelig, sier mor. Og da tenker jeg på våren og sommeren som er like...rundt hjørnet.
Gleder meg til sommeren, gjør du?
Ha en så fin dag dere kan, da dere!
En syk hilsen fra meg!
Woff-woff!
Ace
Godt å slappe av!

Får nok vente litt med damebeøk!

Her ser dere medisinene mine også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar