lørdag 26. november 2011

Rottweileren Ace forbereder seg til advent og jul!

Hei på dere!
Har dere hatt en fin uke?
Takk, det har jeg også! Har hatt flere knallturer med både far og mor. Har vært mye ute.I dag er det lørdag, og det er en av mine store favorittdager, for da har både mor og far fri, og begge to er hjemme sammen med meg samtidig. Det er hyggelig det. Jeg pleier alltid være med de ut å handle på lørdag, så vi er sammen absolutt hele dagen! Kult, hæ? Hvilken dag er din favorittdag?
Og nå går vi inn i en av mine favorittmåneder også, nemlig desember. Hele desember er ofte fyllt med mange ekstra godbiter, for enten driver mor og lager, baker eller gjør et eller annet som har med mat og gjøre, og da vanker det ofte litt ekstra på meg! Jeg bare elsker mat, jeg. Gjør du? Det er faktisk ikke mye jeg ikke liker. Til og med rakfisk liker jeg. Lille juleaften, hvert år, spiser vi rakfisk her i huset, og jeg får som vanlig smake jeg også.
Aceogmor startet juleforbredelser i går kveld. Vi har sammen begynt å pakke inn presanger, og mor satt frem adventslysene, for det er jo første søndag i advent i morgen allerede! Yippi, jeg gleder meg til jul! Heldig for meg - er mor veldig "julete" - og vi bruker hele desember på å lage mat, spise og kose oss! Faktisk er vi som regel ferdig med alle julepreseangene innen novembermåned er ferdig , sånn at vi har tid til å bare kooose oss i julemåneden!
Ha en super-duper helg og en koselig første søndag i advent alle sammen!
Sees!
Woff-woff!
Ace
Jeg må sjekke at jeg har pakket inn ordentlig! Hm..jo, bra!

I morgen tenes dt første lyset! Nedtelling til jul!

Nei, idag gidder jeg ikke posere....

..ok, da...men jeg er litt trøtt idag!!!

2 kommentarer:

  1. virker som du er en heldig kar som får være med på det meste! :)

    SvarSlett
  2. Ja Charlotte, jeg er med på kjempemasse! Denne uka har jeg gjort så mye at jeg nå lgger rett ut i senga mi! Utslitt etter lang tur med mor på morgenkvisten og en aktiv uke!

    SvarSlett