søndag 4. desember 2011

Annen søndag i advent! Julen nærmer seg faretruende raskt!

Hei dere!

Håper dere har en like koselig annen søndag som Aceogmor har!
Vi har hatt en super-duper kosestund i morges med deilig frokost med egg i!  Na-nam! Elsker som sagt mat! Vi tente to lys, så nå er det ikke lenge igjen til jul!
Husker dere jeg viste dere forrige uke at jeg har pakket inn endel julepresanger allerede? Vi tok oss en liten trikketur og leverte fra oss noen av gavene i morges. Ikke akkurat en skogstur, men mor sier jeg har godt av litt "miljøtrening" Hm.., det har vel alle! Skogsturen kommer visst senere idag. Håper det blir en stund til, for nå er jeg sliten! Kunne tenke meg å hvile lenge!
Forresten; hadde besøk av en av brødrene mine her om dagen! Tror dere jeg er glad i de, eller! Dere ser hvordan jeg koser meg på et av bildene nedenfor!
Ellers har uken bestått av mye annet gøy!
Besøk av venner er aldri kjedelig, og her ser dere Xanti og jeg leker sammen! Men hun er utrolig rask, og jeg ville jo helst ikke innrømme at hun slet meg litt ut! Men det snakker vi ikke mer om!
Ha en fortsatt fin desembermåned, dere - med advent og juleforberedelser!
Sees!
Woff-woff!
Ace

Xanti og jeg poserer litt for dere!

Temmelig varmt å fly sånn etter damene!

Nå...nå skal jeg se om jeg klarer å ta henne igjen...puh..

En liten pause!  Smiiil!

Aceogmor på kveldstur!

Jeg elsker når en av brødrene mine kommer på besøk! Best å vise det!

Fra trikketuren i morges. Best å følge med så vi kommer av på riktig stasjon!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar