fredag 15. juli 2011

Ace har ferie!

Hei!

Jeg har ferie!
Mor og far har ferie, og vi er i feriemodus alle sammen. Tro det eller ei, men jeg er faktisk den av oss som er et skikkelig B-menneske! (mener hund!!)
Mor er den som drar meg opp av sengen oftest, men idag regner det for første gang siden vi startet ferien.
Jeg har vært en tur ute og ruslet i hagen, og mor og jeg har avtalt vi skal ta en løpetur litt senere.
Det har blitt en laaang frokost idag, men noen timer etter frokost er vi i gang. Godt med noen sånne morgener av og til - selv om det ikke er ofte!
Det er viktig å ikke stresse bestandig, og jeg lover dere at vi er i skikkelig feriemodus alle sammen!
Har du ferie?
Uansett, ha en kanonhelg!
Woff-woff!
Ace
Avslapping om morgenen!

..ALl veden skal i hus...eh, litt av en jobb!

..jeg vil heller bade!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar