torsdag 7. juli 2011

Sommer, sol og latter og sang!

Hei og hå på dere!
Nå skal jeg virkelig be mor skjerpe seg, dere!
Må iallefall blogge et par ganger i uka! Ellers glemmer jeg jo hvordan jeg gjør dette..!
Uansett; jeg stooorkoser meg om dagen. Mor og far har fri, og dermed er jeg sammen med de hele dagen! Hoi-hoi! Herlig!
Aceogmor starter som regel dagen med en joggetur, ofte etterfulgt av et lite bad. Vi har vært på flere bærturer; ja for markjordbærene er modne og de er ofte så store som små druer her -og jeg har skjønt at mor elsker de (for turene går ofte litt tregere når mor oppdager at det er bær å finne)  Da blir både far og jeg litt utidige!
Men mor plukker og plukker og spiser og spiser!
Aceogmor skal ned og bade snart. Morgenbad før frokost. Herlig med sommer, syns dere ikke?
Håper dere koser dere like mye som meg nå i sommer uansett hvor dere er !
Ha en knalldag, dere!
Woff-woff!
Ace
Helig med sommer! Elsker å slappe av i gresset!

Flue på nesa!!

Hey, hey; Millie står litt nære!!!

Joggetur med mor!

Får bare følge på!

Pust og pes!

Mors favoritt "ugress" Lupiner!

Kommer du mor? Morgenbad?

Sånn ja!

Dette elsker mor!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar