søndag 11. desember 2011

Bruk refleks, sier jeg bare!

Hei dere!
Hatt en fin helg så langt?
Det har jeg!
Aceogmor har laget litt juledigg idag, og når jeg legger meg pent ned på kjøkkengulvet og ser på - vanker det ofte litt på meg også! Nam-nam!
Denne uken har bare fløyet av gårde, er det sånn for deg og? Mye å gjøre før jul!
Akkurat nå ligger jeg og slapper av foran TV`n - etter en ettermiddagstur med både mor og far. Helger er herlige! Alle hjemme!
Hva jeg har gjort denne uken? Nja.., jeg har hatt mange fine turer, både med søk etter pølsebiter, lek med ball og andre venner1 Det er gøy å leke, og jeg er alltid glad for besøk.
Idag gikk vi forbi noen hester, og jeg foreslo for mor hun kunne ta bilde av de og lage et julekort. Enig? Ble det ikke fint?
Ha en fin søndag - tredje søndag i advent!
Woff-woff!
Ace

Fine?

Det er gøy ute selv om det er mørkt!
Pause i mørke - lek med Millie!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar