tirsdag 17. mai 2011

Hipp-hurra for 17.mai!

Gratulerer med dagen alle sammen!

I dag er det 17.mai og jeg fikk blandt annet leverpostei til frokost! Nam-nam!
Uma er dratt hjem til seg selv igjen etter å ha vært her i nesten 14 dager, og jeg har igjen mor og far helt for meg selv -  med all den oppmerksomhet som følger med det! Det er gøy å ha besøk, men det er også gøy å få masse oppmerksomhet selv!
Mor er veldig spent på om det blir oppholdsvær idag, og da vi  gikk en god, liten morgentimestur i skogen, bar jeg paraplyen hennes hele veien! Er jeg ikke galant?
Hver gang mor tar med seg paraply på tur, ser hun på meg at jeg gjerne vil hjelpe til.., så da gir hun meg paraplyen! Det begynte ikke å regne, og vi møtte bunadskledde barn og voksne på tilbakeveien. Det første vi gjorde da vi var hjemme kl 0800, var å henge ut flagget!
Hipp-hurra! Gratulerer med dagen! Ha en fin 17.,mai alle sammen!
Woff-woff!
Ace

Her er jeg med 17.mai sløyfe og paraplyen til mor!

...og her!

..her

...nei, nå gidder jeg ikke posere mer! Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Hipp Hurra Ace:) ønsker deg en flott 17 mai:)

    Snute fra meg:))

    SvarSlett