mandag 23. mai 2011

Rottweileren Ace møter orm og viser flotte vårtegn fra Värmland!

Hei på dere!
Mandag igjen og ny uke. Aceogmor og far har vært i Värmland i helgen, og her er det så fint! Morgentur med mor i dag - og turen endte med et bad, hovvr jeg stupte og koste meg! Skal vise dere senere!
Alle mulige blomster å se langs vei og stier. Bare se selv! Jeg ba mor om å ta litt bilder så dere kunne se også! Mor sier det ikke er ordentlig vår før lupinene i Värmland begynner å blomstre. Også vet hun godt at når de begynner å visne/miste blomst tidlig høst, da er sommeren på hell. Men nå er de såvidt begynt å blomstre, så nå er den herlige, lange sommeren foran oss. Det er herlig det!!
Ha en fin mandag og en fin uke!
Woff-woff!
Ace
Nå skal jeg vise dere!

Syriner..

..lupinene til mor! Hun syns de er fine! Skjønner ikke hvorfor de er "ugress"!


Liljekonvall

Blåveis

Markjordbær

Hvitveis

Hundekjeks..nam-nam!! :-)

Smørblomst

noe som ligner blåveis!

Maurtue!

ORM!!!!!

Små gule blomster som er veldgi søte! Vet ikke navnet!

Kuer! Oj som de ser på meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar