mandag 23. mai 2011

Rottweileren Ace stuper uti vannet! Skip-oboy!

Hei igjen!

Her kommer badebildene mine fra i morges!
Dette gjør jeg hver dag om sommeren, gjør du!
Nå ligger jeg i sola og tørker! Mor må tørke meg litt ekstra med håndkle, ellers får jeg våteksem på halsen!
Godt å ha noen som bryr seg om en!
Mor syns det er så hyggelig når jeg viser jeg er glad i henne, så jeg sier det nå: jeg er veldig glad i deg, mor!
Woff-woff!
Ace

Jeg er rask ned på brygga uansett om sola skinner eller ikke, nå er den bak en sky!

..så må jeg sitte mens mor kaster ball..litt dressur samtidig!

..hvor ble det av ballen?

Jeg ser den, og kjenner på vannet..!

Så stuper jeg uti! Mor var litt treig med å knipse!

Nå har jeg ballen snart!

Der, ja!

Da er det inn igjen!

Og snart på land! Herlig! En gang til..!!

2 kommentarer:

  1. wow Ace! du er knallkul ass! så modig du er..... det må jeg si ass!!! Tror ikke jeg tørr det. Terger båra så springer jeg..ja vet, litt pysete her...voff voff! Ha en fin langhelg:)

    SvarSlett
  2. Ååå, syns du jeg er kul! Liker deg!
    Men du kan kanskje øve litt! Det er veldig deilig utover sommeren når det er så varmt!
    Ha en knallhelg du også!
    Woff-woff!
    Ace

    SvarSlett