onsdag 27. oktober 2010

En ny dag

Dette så ut til å bli en fin dag!
For det første var det deilig å våkne i morges uten lampeskjermen på hodet.
For det andre hadde mor kjøpt et stort griseøre hos legen i går som jeg fikk å kose meg med.
Griseører er noe av det jeg liker veldig godt, men jeg får det ikke så ofte.
Etter en runde rundt huset i regnværet, fikk jeg heldigvis kommet meg raskt inn igjen og lagt meg. Noen ganger må folkene mine dra meg ut av døren når de vil jeg skal gå ut, dersom jeg ser det regner ute. Liker ikke regn. Jeg må fortsatt bare gå korte turer, og det syns jeg egentlig er litt dumt. Men i dag var det kjempebra! Da ble jeg ikke så våt.
 Jeg halter endel fortsatt, men det kan jo være fordi doktoren var inne i albuen min  og tittet litt. Vi satser på det blir bedre og bedre!
Til fredag skal jeg på hundesykehuset igjen. Da skal de sprøyte noe inn i leddet mitt, og det skulle vist gjøre så det ble enda bedre for meg. Kanskje det vanker en aldri så liten godbit igjen også..!
 Godt det fins sånne snille mennesker som kan sånne ting!

1 kommentar:

  1. Hej Ace! Vad duktig du var hos doktorn :) Men inge munkorg alltså hehe! Du är ju en Rottweiler... Ibland leker jag att jag är det... Inte hos vetrinären, men när jag möter pittbullen, Boris Haha :D ... Just nu ligger jag i mammas knä, Lill-matte hjälper mig med datorn och husse slappar vid tv:n (Som vanligt asså!!! XD) Lääääängtar efter dig jätte möe! :D Voff voff! // Ozzy <3

    SvarSlett