tirsdag 26. oktober 2010

Nytt legebesøk

I dag var jeg på Fornebu Dyreklinikk. Der holder min fastlege til, og i dag fjernet de stingene jeg hadde i albuen. Både mor og legen trodde de lurte meg når de foret meg med godbiter mens dette skjedde. Men jeg skal si dere; de lurer ikke meg. Jeg er bare så veldig glad i mat og alt som kan spises, så jeg lot som jeg ikke kjente noe. Det har jeg funnet ut at er det smarteste! Det var heldigvis ganske mange sting, iallefall nok til at jeg tømte hele godis-skålen de hadde der! Nam-nam!
Etter legebesøket tok ikke mor på meg "lampeskjerrmen" igjen, heldigvis. Det kjennes herlig ut å kunne snu på hodet å se seg rundt!
Idag føler jeg meg faktisk litt bedre!
Tenk dere selv: å gå rundt med en skjerm rundt halsen som er så stor at dere ser omtrendt ingenting! Jeg syns jeg har vært veldig flink, jeg!
Mor, far og jeg har snakket litt sammen idag, og vi er blitt enige om at vi skal trene meg opp igjen, sakte men sikkert. Jeg elsker å
være i god form. Siden grunnkondisjonen egentlig var veldig bra, tror ikke mor det tar så lang tid. Men hun sier at vi må begynne forsiktig i det små, og ikke gå for fort frem. Skal ikke ha noen nye belastningsskader nå. Jeg skal fortelle dere senere litt om hva vi gjør for å få trent meg opp igjen.
Og du, forresten - jeg fikk en ny årlig vaksine mot rabies idag også
 Med tre små stikk, enda flere godbiter -  har jeg mulighet til å reise utenlands.

Ha en finn dag!
Voff-Voff!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar