søndag 31. oktober 2010

Når man er "sykmeldt" over tid, er det lett for at dagene blir ganske like og kjedelige om man ikke finner på  noe. Søndager er en av mine favorittdager. Da er alltid nesten alle hjemme her i huset, og jeg er sjeldent alene hjemme.
I dag er det søndag, sola skinner og jeg er i godt humør selv om  og vi ikke gikk særlig lenger enn vi har gjort de siste ukene. Men idag gikk vi i allefall en annen vei! Der var det mange nye, gode lukter og mye nytt å se. I tillegg øvde mor litt hverdagsdressur med meg. Hun blir alltid glad når jeg viser at jeg husker alt hun har lært meg. Idag hadde hun med seg en helt ny leverposteiboks ut. Dere kan se bildet jeg har lagt ut på siden. Nam-nam! Leverpostei, det er godt det!!
Totalt ble det fire småturer på meg  idag. I tillegg ble jeg med på en biltur, mens mor og far var på kirkegården og tente et lys på graven til bestemor.
Utpå ettermiddagen ringte dørklokken gang på gang. Det var Haloween, og det var menge barn som sto utenfor utkledde og fikk masse godteri av mor og far. De hadde ikkegjort noe spesielt, men de fikk godteri alikevel. Av og til er det stor forskjell på dyr og mennesker, syns jeg! Hei så lenge, voff-voff!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar