lørdag 18. juni 2011

Godt med gress!

Hei dere!
Lenge siden jeg har vært inne her nå! Mor har vært bortreist og jeg har vært bortreist, men nå er alt som vanlig igjen: så her er jeg!
Morgenturen idag var ikke spesielt lang, men i ettermiddag blir den lengre! Så da så!
Jeg har hjemmedag med mor idag. Vi går rundt sammen og tusler og smårydder, og nå skal vi en liten tur ut på et loppis i nærheten - titte litt!
Deretter er det innom en av venninnene til mor. Jeg elsker lørdager, ja helger generelt. Alltid sammen med mor og far eller mor eller far etter som. Er ikke du også glad i helg?
På turen i dag stoppet jeg litt opp og grafset til meg litt gress! Her ser dere meg!
Ha en fortsatt fin helg dere!
Woff-woff!
Ace
Hei på deg!


Jeg er ikke en ku!!

..men liker gress alikevel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar