fredag 24. juni 2011

Rottweileren Ace feirer midtsommar!

Hei dere!
I morges var Aceogmor ute på emn liten morgenjogg. Den ble litt kortere enn vanlig - for mor skulle absolutt plukke masse blomster på veien hjem.
I dag er det nemlig midsommar i Sverige - og her skal det feires! Og da må vi pynte opp med blomster, sier mor. Snart skal vi bort til grendehuset og se alle de pyntede, søte barna danse rundt midtsommarstangen. Etterpå skal vi ha besøk her hjemme, og da blir det som regel litt digg på meg også! Nam-nam!
Det eneste jeg ikke er så glad i som jeg vet de spiser på midtsommer, er sild! Liker du sild?
Jeg spiser det aller meste jeg - men der går grensen!
Det er bare så utrolig deilig at sommeren er her, ja for det kan vi vel si at den er nå. Faktisk er det jo sånn at fra nå av blir det mørkere igjen..., nei - jeg orker nesten ikke tenke å det ennå!
Ha en knall dag og en fin helg! Og en "gla eller trävelig midtsommar" til alle dere som skal feire idag!
Woff-woff!
Ace

"Kom da mor"- nå er det nok blomster!!

Blomsterpynt og gode lukter!

En liten hvil etter turen!

Her var det koselig!

Nam-nam!

Hvilke blomster er finere enn disse?..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar