tirsdag 21. juni 2011

Nå vil jeg ikke høre mer..

Hei dere!
I dag fikk jeg prøve hørselvernet til mor. Er jeg ikke tøff kanksje? Men jeg gidder ikke ha de på meg særlig lenge. Vil jo gjerne få med alt som skjer, og hørselen er jo en viktig sans, så jeg ba mor ta det av igjen!
Det har vært en fin dag idag. Morgentur med far - og da mor kom hjem fra jobb,, gikk Aceogmor tur. Vi rakk akkurat å komme oss innenfor døren, før det begynte å regne. Og nå i ikveld har jeg vært ute med far og min venninne Millie igjen. Så idag har jeg fått rørt meg, gitt! Hvordan er det med deg? Har du ikke fått rørt noe særlig på deg, anbefaler jeg deg å gå til anskaffelse av en hund!!! Neida, det skal mer til enn akkurat det ene argumentet. Men en ting er sikkert; at med en hund i huset - får du masse masjon og frisk luft: og i all slags vær!!!
Ha en god kveld, dere!
God natt!
Woff-woff!
Ace

Kult å ikke høre noe?  Nei!

2 kommentarer:

  1. Voff ass Ace du er skikkelig kul! Skulle ønske du bodde nærmere så kunne du kommet i selskapet mitt i morra:)) Voff voff!

    SvarSlett
  2. Hehe, hørselvern er kjekt i nærheten av skytebana:))))

    SvarSlett