lørdag 4. juni 2011

Tenk at sommeren er her, dere!

Hei på dere!
Det er bare såå herlig med sommer! Jeg er veldig glad i vinter med ski og lek i snøen, men sommeren slår alt!
Jeg elsker å bade, og når vi går lengre turer om sommeren, har mor oftest med seg litt ekstra vann - ja, og godbiter da selvfølgelig!
I går var jeg på besøk hos farmor, og det er det samme som nam-nam; godbiter! Mange!!
Og tenk, jeg skal tilbake dit idag! Hoi-hoi!!
Farfar fikk et lite besøk også!
I går fikk vi lagt inn litt dressur i hagen.Ballen er det beste hjelpemiddelet, jeg simpelthen elsker tennisballer!
Dessuten legger mor alltid inn ekstra momenter når vi er på gå eller joggeturer. Som fks "stå" mens hun fortsetter løpe. Da stopper jeg opp, og venter på innkalling! Så blir det noe digg! Nam-nam!! Mor er smart! Lurer inn litt triks overalt!
Det er tidlig lørdag morgen nå. Aceogmor skal ut på en tidlig joggetur før det blir for varmt. Løper vi mye senere på dagen når det er så varmt,orker ikke jeg, så mor skjønner det er best for meg tidlig. Det er bare det at jeg er litt B-hund! Ligger fortsatt egentlig og halvsover! Snorker gjør jeg visst også! Men mor tusler litt rundt og gjør ting  klart. Jeg skjønner i halvsøvne hva hun planlegger; Joggetur etterfulgt av bading! Livet leker!!
Ha en knallhelg alle sammen!
Woff-woff!
Ace
Hvorfor må jeg ligge lenge?

Kontakt er viktig når mor skal "oppdra" meg" Best å følge med!

Endelig fikk jeg ta ballen!


Her venter jeg på innkalling!

På tur møtte vi kuer! De glodde fælt!

Ja, det er meg!

2 kommentarer:

  1. Du må gjøre som mora di sier, det lønner seg alltid;)

    SvarSlett
  2. Ja, jeg har funnet ut det!
    Ikke mange godbiter å få ellers, nei!

    SvarSlett