tirsdag 25. januar 2011

Beste tips for slank og sprek kropp!

Nyttårsforsetter?
Skaff dere hund, sier jeg bare! Da er ingen unskyldning god nok for ikke å komme seg ut!
Telle kalorier? Redd for ikke å røre seg nok i forhold til det som er anbefall pr dag?
Når man føler at man har kommet litt i bedre form, kan man begynne å løpe litt også! Det blir jeg fort sliten av. Tror nok mor syns det er morsommere enn hva jeg syns!
Men både mor og far får ihvertfall mosjon nok sammen med meg, selv om jeg innimellom klarer meg med kortere turer også. 
Det er mange ting man kan gjøre når man er ute og går, som fks:

1.Legge inn noen stopp på turen for å søke etter godbiter.
2.Kaste ball (noen jeg er ekstremt glad i!)
3.Øve dressur og legge inn flere og flere momenter på veien, som fks stoppe ved fotgjengeroverganger,  øve inn høyre og venstre osv - bare fantasien setter stopper.
Det vi gjør, er å ta mye bilder på turene, og her for noen kvelder siden, to tok vi dette bildet du ser under:
Det var fullmåne, og vi sto rett bak et tre,hvor grenene var dekket med snø!
Vakkert bilde,hva?
Ha en fin dag!

Woff-woff
Ace

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar