lørdag 22. januar 2011

Nytt år - Nye muligheter!

Hei på dere!
Godt Nytt År!

Jeg har ikke skrevet i bloggen min på lenge, men det har hendt ting i livet mitt for det.
Skjerpings! Woff-Woff!!
Utenom at det har vært jul og nyttårsaften, har det blitt noen skiturer med mor. Det er kjempegøy.
Vi bruker å gå ganske tidlig på morgenen. Mor syns jeg er litt for sosial, og skigåeingen funker bedre når det ikke er så mange i løypa, sier hun. Skjnner ikke helt det der men..hun bestemmer jo..
Jeg skal legge inn bilder fra turene våre, så kan dere se hvor gøy vi har det.
I morges var snøen såpass hard at jeg nesten ikke klarte "dykke" i dysnøen, slik jeg peier. Det er kjempegøy. Serr ut som en snømann eller snøhund får jeg vel si! Hele ansiktet blir helt hvitt! Herlig!!
Etterpå skal mor gå en skitur alene uten meg også, hørt noe så frekt! Hun vil gå mer UTEN meg!
Hva syns dere? Lurer på om jeg skal forsøke se litt sur ut så hun forstår jeg vil bli med ut igjen..
Hun sier jeg er veldig flink til å spille sur:-(
Dere hører snart fra meg igjen!
God helg a dere!

Woff-woff

Ace

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar