tirsdag 25. januar 2011

Påskevær i januar!

Hei på dere!
Dagens første tur var i et vær med sol og blå himmel atter en dag.
Vi hunder merker også godt forskjell på vær! Og for oss holder det ikke å kle seg etter været! Nei, vi må gå med det samme hele tiden! Jeg har jo sett hunder som går med fine klær; noen med designerklær og andre med bruksklær. Men jeg - tøffing som jeg er, trenger ikke klær!
Noen ganger når det regner ute, må mor draaa meg ut, for da liker egentlig best å være inne-tror jeg!
For når jeg først er kommet ut, er livet helt ok! I dag ble løping og mye basing i snøen. Mor var i lekemodus - og livet lekte!
Nå ligger jeg i sengen min sliten, god og mett og koser meg, Her har jeg tenkt å ligge - lenge!
Ha en fortsatt fin dag!

Woff-voff
Ace

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar