fredag 28. januar 2011

Sverige - Frankrike semifinale!

Akkurat for øyeblikket ligger jeg og ser på TV. Semifinale Sverige - Frankrike, herrer. Håndball er kjempespennende, og jeg ser så mange kamper som mulig!  De er like glad i å løpe etter ballen som meg,ser det ut som. bare at  jeg løper oftest etter litt mindre baller! Og jeg "slipper" heller ikke ballen så lett fra meg som de gjør!
Nå er det veldig spennende! Lurer påå hvem som vinner! Dere ser bilde av meg når jeg ser på TV her:

Jeg fikk en hilsen av katten Madame fra Sverige idag! Hun er ofte på besøk hos farmor. Jeg har verdens beste farmor, så jeg vet hvor godt Madame har det nå! Sier ikke mer!

Og når det gjelder turer, har det vært to stykker idag.Første tur i dag tidlig med far og andre tur på ettermiddagen med mor, som tok meg med på "sporjakt" og godissøk  på jordet ikke langt unna.
I morgen tidlig har hun lovet meg en skitur igjen. Det gleder jeg meg til. Mor er et A-menneske, og vi pleier gå ut veldig tidlig, så det hender rett som det er at vi ser dyr som elg og rådyr. Hvis vi gjør det i morgen, skal ta bilder, så du får se.
Ha en fin fredagskveld da dere!

Woff-woff!



Ace

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar