søndag 30. januar 2011

Søndagens stafett og håndball

Hei !
Her er jeg igjen!
Skiene til mor har igjen fått kjørt seg og jeg ligger sliten i senga og slapper av!
Jeg furter litt nå, for jeg tror nemlig mor og far pønsker på en skitur til UTEN meg..
Jeg skjønner ikke det! Det måtte jo være hyggeligere å ha meg med, så kontaktskapende som jeg er! Hilser jo, eller iallefall vil jo hilse på alle!!..
Ja ja, jeg får ligge her så lenge da..., men litt sur skal jeg iallefall være...iallefall til de kommer tilbake!
Da skal vi se ski og håndballkamp, må jo holde meg litt oppdatert!
I dag så jeg en liten valp på skituren, og nå ligger jeg her og tenkter på når jeg var liten..
Hva skal dere idag?
Ha en fin søndag da dere!


Slik så jeg ut når jeg var liten..
Må jeg ha dette båndet her...?

Gress er godt!

Det klør i tennene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar