torsdag 27. januar 2011

Hei på dere!
Er dere glad det snart er helg igjen?
Det er jeg! Torsdager er en dag det ofte blir litt kortere turer enn vanlig. Da er både mor og far litt mer opptatt enn ellers, for de handler inn til helgen og vasker, rydder og fikser hjemme. Hver gang jeg hører støvsugeren blir dratt frem, flyr jeg bort til hagedøren. For en forferdelig lyd! Jeg er virkelig ikke glad i den. Men den må visst frem nå og da. Om de ikke lukker opp døren, jager jeg etter støvsugeren. Vil lekesloss med den, så da må døren opp!! Lurt??
Mor sier jeg mister veldig mye pels nå og selv om hun børster meg ofte ute etter turer, blir det endel hår liggende på gulvet.
Det har blitt tre turer idag også, selv om de to første har vært litt korte.
Den siste turen som jeg gikk sammen med far, gikk vi også sammen med min venninne, Millie!
Milli er min beste venn, og noen ganger når jeg besøker henne, låner jeg sengen hennes! Hun er en Portogisisk vannhund, og er mye mindre enn meg, så slik ser det ut når jeg sover i Millies seng!
God natt!

Woff-woff!
Ace

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar