søndag 23. januar 2011

Søndag er kosedag!

Hei på dere!
Søndager er min favorittdag!
 Da har mor og far alltid god tid om morgenen, og selv om jeg kommer meg ut på tur litt senere denne dagen, har jeg alltid vært ute i hagen fra morgen av selv.
 Noen ganger har jeg lekekompiser på besøk hos meg i hagen, noe som er det morsomste jeg vet!
 Jeg elsker å leke! Jeg er veldig snill med de jeg leker med, både de som er mindre og de som er større enn meg - men det er ikke mange som er større enn meg da!! Skryt-skyt!!
Vi skal snart ut på tur nå, jeg skal bare se ferdig sprinten/V-cup langrenn på TV!
Hvorfor har ingen av disse med seg en hund til å dra seg? Hadde gått mye raskere da!
Jeg legger inn et bilde av meg når jeg ligger og ser på TV!
Skal komme tilbake litt senere idag etter tur og fortelle hva vi har gjort i dag!
Høres da!

Woff-woff!
Ace

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar