mandag 31. januar 2011

Mandag 31. januar - første måned i året snart over..

God morgen!
Nettopp tilbake fra en morgentur i mørke!
Mor hadde noen godbiter i jakkelommen hun kastet i snøen - som jeg fikk lete etter. Alltid gøy!
Det blir kanskje en skitur senere idag, men vi skulle få besøk fra morgenen av, så vi måtte holde oss i nærheten. Det er ikke min venninne "Diva" som kommer, men her ser dere noen bilder en gang vi lekte sammen!
Ace
Å leke i snøen er kjempegøy, syns jeg. Her ser dere skikkelig rottislek! Det hender vi skremmer noen med våre spesielle lyder, men vi er kjempesnille begge to!

Skal forsøke å få tak i pinnen..men Diva er rask..


Nå kanskje..


Diva - er hun ikke søt?











Kanskje Diva og jeg skal leke sammen en dag denne uken. Da gleder jeg meg. Diva er en, ja - skikkelig fin "Diva"!!
Ha en fin mandag!

Woff-woff!
Ace

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar