lørdag 29. januar 2011

Forbedring av kondisen!!

Hei igjen dere!
For en herlig start på dagen!
Klokken ti var mor og jeg ferdig med å handle. Og det gjorde vi ETTER vi hadde gått nesten en og en halv times skitur!
Skikkelig tåkete var det da vi startet i 8-tiden i morges. Det ser dere på bildet nedenfor.
Etterhvert ble det bedre, det lysnet mer og mer opp. Mor gikk fort, hun vet jeg liker å løpe. Og jeg løp!
Vi møtte verken andre mennesker, hunder eller andre dyr dsverre, så det ble ikke noen bilder. Kanskje i morgen..! Men ferske elgespor ble grundig undersøkt! Luktet spennende! Og så litt basing i snøen igjen da. Dere ser jeg skikkelig koser meg på bildene!
På trappen - på veien hjem, satt jeg igjen et stort,, fint fotspor jeg tok bilde av! Kraftig kar? Det er meg det!!
Her ser dere hvor tkete det var!

Dette er digg!

..dette også..!

Snømann - eller hund!

Hvem har vært her?

Ingen hvem som helst dette her!!
 
Mat må man ha, og i frokosten min, som jeg fikk en stund etter turen, slang mor i et rått egg. Hun sa det var bra med litt ekstra proteiner! Og når det gjelder mat, er jeg jo alltid enig!!
Kan man ha det bedre?
Sliten etter en fin tur, mett etter delig mat, og slapper av nå i sengen min sammen med de jeg er glad i, og de skal være sammen med meg heeele helgen!
Håper dere har det like fint!
Ha en fin lørdag, dere!

Woff-woff!
Ace

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar