lørdag 9. april 2011

Ace elsker å leke!

God lørdag!
Aceogmor i full sving igjen. Jabbidabbiduu! Langtur i morges med langline og ball! Voksen, men alikevel leken som jeg er, syns jeg det alltid er gøy med ball.
Og mor var riktig kledd; altså med regnbukse og støvler eller Goretex sko. Selv om sola skinte, blir langlinen veldig våt og sølete, men ikledd regnbuksa gjør det ingenting. Ingen hindringer - vi kunne gå i all den søle og vann vi bare kom over! Våren er her, snøen smelter og det er vått overalt! Gresset titter frem, og til mors fortvilelse (og andre vi besøker også forrestensom har hage) - har jeg en spesiell greie jeg bare ikke klarer å holde meg unna! JEG SPISER GRESS! På sommeren er gressplener gjerne fulle av brune "prikker" der jeg har vært. Drar opp og spiser og koser meg! Hvem har sagt at gress bare er for kuer?
Gjørme, søle, vått gress og vann hører våren til. Det gjør også sola som varmer mer og mer.
Det er deilig, men krever litt ekstra stell og vask og tørk etter hver tur.
Senere på dagen, dro mor på loppemarked, men da måtte jeg bli hjemme!
Ha en fin lørdagskveld, dere!
Woff-woff!
Ace
Ball er gøy, og gress er godt!!

..og  en liten pause!
Spise litt snø - godt når man har løpt mye og er tørst!
Ace på jakt etter ballen!
..og en pause igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar