tirsdag 26. april 2011

Sjekk den frosken!

Hei på dere!
Påsken er over for denne gang, det er mandag og sola skinner. Millie og jeg har lekt hver eneste dag, og hatt det kjempegøy! Jeg gav henne et skikkelig nuss som takk for nå! Det ble gjengjeldt!
Aceogmor er på vei ut for å gå en tur i det fine været.
Tar oss god tid denne morgenen. Mor vil pakke ut alt av bagen sin. Vi var bortreist noen dager - eller rettere sagt jeg var jo borte i hele 10 dager - og mor kom etter da hun var ferdig på jobb før påske.
Denne påsken var kanon,, dere!
Jeg vil vise dere noen bilder fra siste turen Aceogmor hadde i går. På veien traff vi på en stor frosk! Kvakk-kvakk!
Jeg fikk bare lov å se på den...men hadde lyst å røre litt...men hørte på mor!
Ha en kanondag alle sammen!
Woff-wwoff!
Ace
Nuss nuss! Takk for en kjempepåske, Millie!

Tror dere jeg hadde lyst å leke med denne, eller..!
Tørst i varmen..
..kanskje et bad og..?
..ikke det nei, måtte høre på mor - gå litt videre!
Tørst igjen. GOdt å finne mer vann!
Herlig å vasse!

Kan ikke få nok vann!

1 kommentar:

  1. Ser du også har kost deg Ace:) må si du har draget på damene:) Millie er jo reneste gobiten:)

    Misunnelig snute fra meg..voff voff:))

    SvarSlett