fredag 15. april 2011

Rottweileren Ace møtte en orm!

Hei dere!
Herlig med fredag! Nå er det kveld, og jeg ligger godt i sengen min og hviler ut etter langtur på nesten to timer sammen med mor.
Lettere skyet vær, mildt og bart uten noe som helst snø!
Nå er¨våren her! Midt blandt hestehov, tørt gress, stein og mye annet, gikk vi nesten på en orm på dagens tur. Mor troddde nesten det var en lekeorm! Du vet, disse plastdyrene små barn leker med! Men neida!
Plutselig forsvant den - men mor fikk tatt et bilde av den før den forsvant. Ellers fant jeg en flaske jeg hadde det gøy med! Og noen rare, fargede baller som hang på et gjerde. Ballonger heter det visst!
Håper dere koser dere - hele helgen er foran oss, og påsken er veldig nær!
Ha en  fin kveld, dere!
Woff-woff!
Ace

Våren er her!
En tomflaske er morsom å leke med!
...trorjeg tar den med meg!
Kanksje pante den?
Opps, en orm!
..og litt elgebærsj!
..og noen ballonger! Så mye å se på en og samme tur! God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar