torsdag 14. april 2011

Livet er herlig!

Hey, hey, hey!!
Herlig dag idag, er det ikke?
Her hos meg er det knallvær! Blå himmel så langt øyet kan se, sol og varme i lufta!
Aceogmor på langtur etter mors jobb -- og det var kanon! Bart, ikke noe snø igjen der vi gikk. Ble litt tørst og fant meg litt vann!  Spiste litt gress også! Mor sier jeg er en ku siden jeg liker gress.  Liker du det?
 Er ikke dette en deilig tid? Livet er herlig!
Ha en fin torsdagskveld dere! Snart helg nok en gang - og om ikke mange dagene begynner påsken også!
Jeg gleder meg! Være sammen med mor og far hele tiden! Kos kos!
Hade på badet!
Woff-woff!
Ace

Dette er herlig, herlig, herlig!
Været gjør meg tørst!
..og gresset dekker mitt "grønt-behov"!
Nam-nam!

2 kommentarer:

  1. Vofs Ace:) da er jeg også en ku ..møøø!
    Spiser gress jeg også! Jeg skal reise tll Røros i påsken. Trene på kløv. Splitte mine poter,skal bli kult ass!

    Ønsker deg en god påske Ace!! skal titte innom bloggen din og se hva du gjør på!

    Påskesnute fra meg:)

    SvarSlett
  2. Du må ha det kjempefint!
    Påskehilsen fra
    Ace

    SvarSlett