lørdag 2. april 2011

Trives du i ditt eget selskap?

God morgen lørdag!
Igår ble det en skikkelig kosedag for Aceogmor.
Mor hadde kjøpt noen skikkelig godbiter som hun hadde med på tur. De gjemte hun rundt omkring der vi gikk. Tidligere på dagen lå jeg og sov ut, var jo fortatt litt sliten etter damebesøket - og trengte en skikkelig hvil. Godt jeg trives i mitt eget selskap! Det er viktig, det!
Siden jeg går med langline når vi er på passende steder, har jeg nok "frihet" selv om det er båndtvang.
Derfor får jeg alikevel lett etter godiser når vi leker "gjem og finn-leken"! Alltid like gøy, nam-nam!
Det ble ikke blogging igår, kun avslapping etter langtur. Både Aceogmor var slitne etter ukeslutt, og koste oss alene, sammen på kvelden.
Nå er det tid for nok en tur - og jeg skal spørre mor om hun har flere av de gode bitene...det er jo lørdag idag!
HA ENFIN HELG!
Wofff-woff!
Ace


Ha en fin helg dere også!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar