søndag 3. april 2011

Mor har storrengjøring - også jeg får gjennomgå!

Hei dere!
For en start på dagen!
Halvannen times tur med mor, som idag syns jeg ble temmelig skitten av å gå langs veien. Ikke rart forresten; det er 4 grader pluss, og både sand og vann spruter langt oppover både ben og armer når jeg går. Litt søppel fant jeg på veien også!
Mor våknet tidlig, og startet rydding og vasking idet hun våknet! Og selv da vi var tilbake fra tur, fortsatte hun  -  med meg!
Hun hadde planlagt dette nøye. Ute på trappen sto både bøtte med vann, børster, kluter og håndkle klart da vi var tilbake. Så nå er jeg veldig fin da! I maten fikk jeg litt ekstra Omega-3 olje, og da smaker maten enda bedre. Nam-nam! Jeg er glad i mor jeg! Ja, og i far da! Ja og i alle de andre også, forresten!
Jeg fikk et nytt, rent teppe i sengen min også, så nå er jeg i skikkelig kosehumør. Ren, sliten og mett!
Ha en fin dag du også!
Woff-wofff!
Ace

Nå koser jeg meg, nå!
Børsting, vasking og premie i form av digg omega-fiskeolje! Nam-nam!
Ace - søppelplukker-hunden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar