lørdag 23. april 2011

Påskeaften!

Hei dere, fortsatt god påske!
En liten stund siden jeg har vært innom bloggen min. Mor og jeg har vært fra hverandre i noen dager, men nå er alle samlet!
I dag, påskeaften, får vi venner på grill, og da blir det som regel en smakebit på meg også! Nam-nam!
Vi var forresten på besøk hos de samme vennene i går også! Millie, vet dere - ja, dere husker henne?
En av de aller beste venninnene mine som jeg har kjent siden jeg var bitte liten.
Dere ser vi leker i hagen til Millie på bildene under!
Nå begynner det å lukte fra grillen her! Ååå, jeg føler meg sulten, selv om jeg egentlig akkurat har spist!
Ha en superfin påskeaften da!
Woff-woff!
Ace
Mille og jeg i hagen til Millie!
Alt skal underøkes!
lukter noe...hm, ikke mat!
Litt sol er bra!
..og litt lek!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar