mandag 11. april 2011

Ace er våryr!

Hei og hå!
Vårsola fortsetter og energien er på topp! Jeg blir helt våryr, jeg! Elsker å se og småprate med alle de hundedamene jeg treffer ute!
Aceogmor hadde en morgentur i dag som besto av 1/2-times spasertur langs veien, og deretter var det jogging nesten ned til sentrum, nærmere bestemt Volvat trikkestasjon!
Da var jeg sliten. Mor var varm hun og, men jeg var nok den mest slitne av oss, denne gangen.
Jeg elsker å kjøre t-bane, og syns det er morsomt å følge med ut av vinduet! Men etter en liten stund måtte jeg legge meg ned. Heldigvis hadde mor med litt vann. Jeg var skikkelig tørst! Hun bruker helle litt vann i en sort hundepose - smart, hva?
Ha en fin fin mandag, dere! Håper dere er like våryre som meg!
Woff-woff!
Ace

Godt med vann etter joggetur! Nå venter jeg på t-banen!
Godt å legge seg ned litt..
...og titte på utsikten!
..det var ikke så mange her!
..legger meg litt til!
..ikke bare barn som må leies, sier mor. Hunder også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar