søndag 10. april 2011

Ut med hagemøblene, det er vår!

Hei og hå!

Morgentur i deilig vårtemperatur med mor i morges.
Vi gikk en runde rundt golfbaner, på stier og langs veien. Kun i vanlig kobbel. Plukket litt søppel igjen, og fant en flaske! Jeg tar med meg det meste!
Jeg trenger visst litt "oppfølging" innimellom når det gjelder å gå rooolig - og ikke dra.
Det går stort sett bra, men etter mye fri linegåing - glemmer jeg meg litt bort av og til..
Mor og far har vårrengjøring, og alle hagemøbler, grill, parasoller og mye annnet står utenfor og har nettopp blitt vasket. Senere skal det oljes - og mens de holder på, fikk jeg sitte utenfor på trappa og se på!
Søndagen er jo en fellesdag!
Ha en fin søndag, dere!
Woff-woff!
Ace
Tenker jeg skal pante denne!
Her skal det vaskes og oljes! Herlig med vår!

2 kommentarer:

  1. Å så herlig Ace! Endelig vår for labbene våre! Her har også våren endelig kommet...supervoff!

    Snute fra meg:)

    SvarSlett
  2. Så herlig!
    Utrolig hvor fort snøen forsvinner!Mye gøy uten snø også!
    Woff-woff!
    Ace

    SvarSlett