torsdag 31. mars 2011

Siste dag med Uma - for denne gangen!

Snufs! Woff-woff!
I kveld drar Uma hjem igjen. Disse 5 dagene har gått så altfor fort, men heldigvis kommer hun nok snart tilbake til meg.
Vi har hatt det såå moromt sammen i disse dagene, og tiden har gått altfor fort! Nå blir jeg bare liggende og savne henne!
Men mor har sagt vi skal ha en god langtur bade fredag og lørdag, så jeg har iallefall det å glede meg til!
Syns du det er kjedelig når ikke kjæresten din er i nærheten?

Jeg kjeder meg.....

..tenker på hytteturen vi var på!

..turene vi har hatt sammen..
det blir nok flere om ikke så lenge!

Ha en fin kveld!
Woff-woff!
Ace

1 kommentar:

  1. Uff, det blir nok trist! Men får håpe det ikke er lenge til du ser henne igjen :)

    Kjæresten min bor rett oppi gata - men det er ikke så ofte jeg ser han likevel :(

    Voff fra Nova :)

    SvarSlett