søndag 13. mars 2011

Ace er opptatt av miljøet og har sin egen Rusken-aksjon!

God kveld!
Åååå, helgen er snart over, mor og far skal på jobb igjen - og jeg har en ny uke foran meg med øyekontroll hos fastlege, trene videre på dressur (kommer tilbake til det i et annet innlegg), og teste den nye pulken og selen vi har kjøpt. Det siste gleder jeg meg veldig til!
Idag har det vært en skikkelig hjemmedag. Tidlig morgentur med mor på bena uten ski denne gang.
Rydding på gang hjemme, så det var mye tid for meg til å slappe av både inne og i hagen ute.
Men da kvelden kom og mor og far skulle ned til tante og onkel, gikk Aceogmor hele veien  dit- det er ca en og en halv times kveldstur, og det var i ordentlig traffikert strøk. Så da fikk vi trent litt i bl.a. gatekryss hvor jeg alltid stopper opp og ser meg for! Jeg stoppet opp når andre hunder passerte mens mor lurte meg med godbiter...nam-nam! Lar meg lure nesten hver gang!|
En ting jeg ofte gjør, er å samle inn søppel!
Jeg plukker opp ting jeg finner på min vei, som ølflasker, brusflasker, bokser, yoghurtbegere og mye, mye mer. Det er fint å plukke søppe! Anbefaler andre å gjøre det også!
Ha en fortsatt god kveld! Nå skal jeg...gjesp..sove! God natt!
Woff-woff!
Ace

Nesten tomme sjokodrikker er dig å finne! Favoritt!
Sosial som jeg er, måtte jeg også hilse på denne mannen!
Rødt lys..jeg venter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar