mandag 28. mars 2011

Nett-daten Uma er tilbake!

Hei for en morgen!
Gjett hvem som kom til meg i går!
Husker dere den søte tispen jeg fortalte dere om for en tid siden; hun jeg møtte på nettet!
http://aceogmor.blogspot.com/2011/02/ace-har-damebesk.html
Hun er tilbake! Kom til meg i går, og blir helt til torsdag! Snakker om match! Vi funker bare såå bra sammen! Leking i hagen og kveldstur med både mor og far ble det i går kveld.
I dag har mor har tatt oss med begge på morgentur, vi har spist frokost sammen, lekt i hagen sammen og nå er vi inne og leker litt. Kjenner jeg begynner å bli litt småsliten..damer sliter meg ut! Puh! Vi sovner nok begge ganske snart, sier mor - tror hun har rett. Kjennes sånn ut!
Ha en knalldag, dere! Sola skinner og alt er bare fryd og gammen her hjemme! Er det kjærlighet i lufta?...
Woff-woff!
Ace

Uma og meg på tur i går kveld!
Godt å snuse på litt gress igjen!
To småslitne rottiser!

2 kommentarer:

  1. Åh så heldig du er Ace:) ikke noe er bedre en å labbe forelsket inn i våren som kommer:)

    Snute fra meg:))

    SvarSlett
  2. Nei-ikke sant!
    Uma - den dama, vet du!
    Ikke rart jeg er forelska!
    Woff-woff!
    Ace

    SvarSlett