torsdag 3. mars 2011

Mor og jeg skal ned et par kilo!

Hei på dere!
I går kveld hørte jeg mor snakket om at hun syns jeg burde gå ned en kilo eller to..Syns hun jeg er tjukk?
Nei, hun gjorde ikke det - men jeg var iallefall ikke for tynn, som hun  sa..
Så da ble det bestemt at jeg ikke skulle få noe særlig mellom måltidene lenger..åhh.., jeg som er såå glad i alt som kan spises! Men mor spiser mellom måltidene..lurer på om hun skal slutte med det, hun også..
Jeg tror jeg fortsatt kommer til å få noen godbiter innimellom når jeg har gjort noe bra.., men da kommer matporsjonene mine til å reduseres tilsvarende.....Ærsj!
Mor sa hun også skulle gå ned ett par kilo hun også - så da er vi to! Nå blir det lange turer! Yippi!
Det er godt å være to eller flere sammen når man skal slanke seg litt. Mor elsker grønnsaker, så hun finner mange gode oppskrifter i boka "Grønne retter" /  Ernst G.Mortensens Forlag.
Av grønnsaker liker jeg kun gulrøtter, så selv finner jeg ikke mye digg i den boka!
Hovedgrunnen til at mor tenkte på meg, er at siden jeg er en så stor, sterk og tøff hund..! -  har jeg bedre av å ikke være altfor tung, da slipper jeg nemlig  lettere unna plager med leddene mine - armer og ben. Så det er jo smart, da!
Vil du også trimme litt ekstra før sommeren?
Vi skal gå litt lengre turer hver dag fra nå av! Jeg skal i allefall ikke være den første til å snu!
Ha en fin dag alle sammen!
Woff-woff!
Ace
Tankefull...ned noen kilo...hm..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar