lørdag 12. mars 2011

Jeg er veldig sosial!

Hei på dere!
Det er lørdag morgen og Aceogmor er ute på ski - igjen!
Som mor sier: vi kan like godt gå på ski når hun alikevel må ut med meg! For jeg er hund og må jo ut uansett!
Ut kvart på åtte og tilbake en time senere.
Dere burde virkelig prøve å gå ut på ski når det er helt tomt for mennesker i løypene. Mor sier det er kjempe herlig! Sosial som jeg er, vet jeg ikke helt! Jeg liker jo helst å treffe mange mennesker - og hilse på alle sammen! Jeg er en veldig sosial hund. Går det an å bli "over-sosial"?
Jeg la ut noen bilder fra morgenturen!
Ha en fin lørdag!
Woff-woff!
Ace
Snødyking - perfekt morgenvask!
Her har det ikke gått mange!
..ikke her heller!
Sol, snø , ski og fri! Herlig!

5 kommentarer:

  1. Ser ut som dere hadde en knall tur der :o)

    Takk for hyggelig kommentar på bloggen min, veldig enig i at bulldog er en yndling ;o)))

    Hilsen fra Kari og valpene

    SvarSlett
  2. Ja, bulldog er skikkleig søte!
    Bor en like i nærheten som vi stadig treffer på!
    Ha en fin dag!

    Aceogmor

    SvarSlett
  3. Så morro du har det Ace:) ser vi absolutt har felles interesser:) ha en fantefull dag i sneen:)

    Snute fra Nansen:)

    SvarSlett
  4. Alle årstider er fine, enig?
    Jeg elsker å bade om sommeren "stupe" fra brygger og skjær - men jeg elsker også å bade i snøen! Vinter med sne er herlig!
    Takk, det samme til deg også!
    Woff-woff!
    Aceogmor

    SvarSlett
  5. Hei!
    Så hyggelig at dere har vært innom og tittet på bloggen vår, og alltid hyggelig med en kommentar :-)
    Er helt fantastisk med valpekull :-)
    Savner all kosen fra da de fortsatt bodde her...

    Ser ut som dere hadde en herlig morgentur :-) Her forsvant jo dachsene våre i all snøen som har lavet ned her i natt...... Nå vil vi ha vår!!! :-)
    Hilsen Rita

    SvarSlett