tirsdag 8. mars 2011

Dette gjorde vi 8.mars! Hvilken herlig natur!

Heisann dere!

I morges satt vi av far ved T-banen før vi dro videre til skiløypa! Herlig!
Fins ikke bedre start på dagen!
Og sjekk bildene a dere! Det er så flott med den hvite snøen! Sol var det i halv åtte tiden i morges også! Topp vær! Og topp gli, minus 4 grader!
Men ingen andre mennesker eller dyr...sover alle fortsatt eller?
Vel hjemme igjen, var det øyedrypping (litt bedre nå men ikke helt bra..), frokostforberedelser, kaffekoking, avislesing om kvinnedagen 8 mars, gulljakkesalg til over en million kroner og andre nyheter.
Godt satt vi  i stua, mor og jeg. Hun med sin mat og jeg med min! Nam-nam! Elsker mat!
Og du,når vi snakker om kvinnedagen; jeg skal forsøke lage en oversikt med bilder over alle mine kvinnelige venner. Ja, for det går godt av å bare være venn med damer også!
På TV er det  Cesar Milan og programmet Hundeviskeren. Jeg får følge med å se om det er noe jeg ikke kan, da!
Ha en fin dag da dere!
Woff-woff!
Ace
Aceogmor!
Fantastisk morgen!
..og fantastisk snø!
Morgentur i løypa!
..og llitt posering!
..tror jeg kan alt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar