lørdag 5. mars 2011

Rottweileren Ace ser VM ski 2011! Er du og født med ski på beina?

God lørdag!!!
Ikke hvilken som helst lørdag dette her, men en kanondag av en lørdag med sol, blå himmel og skyfritt så langt en kan se. Damene skal gå 30 km og min morgen startet  kvart over åtte på skitur med mor. Herlig at hun er så glad i dette, det er så gøy!! Dere ser bilder av meg med ski på beina nedenfor! Vi tok forresten mange fine naturbilder idag, som jeg skal legge ut på bloggen litt senere i løpet av idagen. Det er så masse fint å ta bilder av når man er ute i naturen, og på denne årstiden forsterker den hvite snøen effekten av mange motiver vi tar bilder av. Så følg med!
Liker du å gå på ski også! Godt for meg at mor er mest glad i langrenn..ja, for slalom hadde jo vært litt verre for meg å vært med på! Skulle ha sett meg da..! En stor, sterk og tøff Rottweiler løpende i slalomlignende bevegelser nedover bakken!
I  litt mer enn en og en  halv time var vi ute og gikk, og jeg er temmelig sliten nå. Vi spiste begge en senere frokost da vi kom tilbake, og nå har vi rigget oss godt til rette foran TV`n og heier på Norge!
Ja, for det er mor som hjelper meg med å skrive denne bloggen, og da er det Norge som gjelder!!!
Jeg skal iallefall ligge i sengen min å se på alle damene som går 30 km idag. Tror de går, litt lenger enn det mor og jeg gikk..og kanskje litt fortere..?
Ha en fin dag!
Heia! Heia!
Woff-woff!
Ace
Heia Heia!

Hvordan funker bindingene..?

Slik..?

Får posere litt også da!

Ski, snø, vinter, -mor i godt humør og i farta, hjem til mat-herlig dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar