mandag 14. mars 2011

I dag gjorde vi tre ting på en gang!

Hei dere!
I dag startet morgenen med en aldri så liten luftings i hagen i åtte-tiden. Først i 10-tiden gikk Aceogmor ut med ski, godt humør og sola i ryggen! Herlig! Helt kanonvær!
Mor sier hun skal dressere meg enda mer - enda jeg syns selv jeg er ganske så lydig! Ja, det sier faktisk både mor og far at jeg er også da! Så jeg er ikke så altfor selvgod, faktisk!
Men samtidig så er jeg en skikkelig gutt - ja en skikkelig livsglad gutt! Som kan finne på noen bajas-spress innimellom! Det er vel lov, vel? Gjør ikke alle gutter det?
På skituren ble det både trekking, noe løping v/fot, altså rett ved siden av mor, noe der vi går i samme tempo ved siden av hverandre og noe basing! Det siste er bare sååå gøy! Jippi, sier jeg bare!
Idag gjorde vi noe morsomt; mor holdt stavene sine vannrett ut i luften, og jeg skulle hoppe over de! Sjekk meg a dere!
 Tror dere det var gøy! Ja, mor måtte dempe meg litt ned etter en stund! Jeg ble bare sååå ivrig!
Så dette var dagens tips!! Opp og hopp!
Desuten gjorde vi tre ting på en gang da vi var ute idag! Nesten som i et Kinderegg!
Først var det skitur, så var det posting av pakke, og så var vi i butikken og handlet!
Så det var godt at far kom å møtte oss i bilen ved butikkenn, for det hørtes tungt ut for mor å håndtere både  ski, staver, line, en full bærepose med mat og meg, Ace - den store tøffe rottweileren på nesten 50 kg!
Det var nok like greit å kjøre hjem, ja! Takk far!
Ha en fin dag dere! Nyt av sola! Den begynner å varme nå!
Woff-woff1
Ace
Som i et Kinderegg: skitur, postkontor og matbutikken!
Mye å se på på parkeringsplassen!
Stavene løftes vannrett opp i luten..
..eh..hoppe over her?..
..ta sats, sånn ja!
..en gang til?

2 kommentarer:

  1. Helt enig Ace! Vi gutten må holde litt på fanteriet vårt! Vi har også trent litt ekstra på kommandoer idag. Og for en flott hundedag det har vært! Jeg likte godt det trikset med skistav! Tror jeg skal prøve:) Vi har en rockering som vi bruker. Men tror vi skal teste ut den ideen med skistav ja!
    Voff voff! Vi bloggest:)

    SvarSlett
  2. Hei igjen Nansen!
    Hyggelig å høre fra deg! Woff-woff!
    Ja, hundestavetrikset er utrolig lettvint! Når vi alikevel er ute på ski, kan man bruke det man har!
    Gøy er det også
    Ha en fin hundedag!
    Blogges, ja!
    Woff-woff!
    Ace

    SvarSlett