fredag 4. mars 2011

Jeg skal bli frisk!

God morgen!

 "Kom, skal du få leverpostei!" -  min nye vekkerklokke!  Fins ikke bedre måte
 å våkne på enn lukten av leverpostei! Er det ofte du våkner av god matlukt fra kjøkkenet?
Morgenritualet består for tiden av salve i øynene, og idag er det ingen unntak. Jeg skal bli frisk! Vil ikke gå rundt med disse røde øynene lenger! Skal jo snart ha besøk av Uma igjen..
Fredag er en herlig dag! Alle er litt blidere og helgen er veldig nær. Da er mor og far sammen med meg hele tiden, og det er så koselig! Langtur på lørdag og søndag, og i morgen ettermiddag blir det muligens tur med min gode venninne Millie!
Hun er en søt Portogisisk vannhund, som jeg har kjent nesten hele livet mitt. Sammen med henne kan jeg vaære helt meg selv! Vi er bare venner, altså! Men veldig, veldig gode venner! Hun var forresten å besøkte meg i går kveld, og dere ser henne på bildet nedenfor. Søt, hva?
Ha en fin fredag, dere!
Woff-woff!
Ace
Posering!

..var det noe mat på kjøkkenbenken?

Søte Millie!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar