søndag 20. mars 2011

Aktiviser hunden! Dogspinny - til hodebry!

Hei dere!
Har dere kommet dere ut i det nydelige været idag!
Aceogmor var ute på ski fra rundt åtte i morges, og vi hadde en kjempetur! Møtte tre andre morgenfugler i løypa med hunder også! Tror det er flere enn oss som har funnet ut at det er best å gå tidlig før alle andre kommer seg ut! Vi la inn litt lek idag. Hoppet over stavene igjen. Det er bare kjempegøy!
 Se også bildene i bloggen fra 14 mars: http://aceogmor.blogspot.com/2011/03/i-dag-gjorde-vi-tre-ting-pa-en-gang.html
Tilbake fra tur ble det deilig frokost. Men før frokost da jeg var sulten, tok mor og fyllte den ene leken min med godiser. Nam-nam! Her må jeg tenke litt for å få dyttet den øverste delen av leken rundt, slik at hullene som er fyllt med godbiter kommer frem. Men jeg klarer det til slutt-og det er både godt og gøy! Anbefales!
Dogspinny heter den, og er et svenskt produkt som er kjempefint. Men det fins mange andre typer hundeleker man kan putte godiser inn i.
Nå skal jeg legge meg å hvile!
Ha en forsatt fin søndag, dere!
Woff-woff!
Ace

Det er flere godbiter her inne! Jeg lukter det!
Nok en dag med herlig vær!
Stavleken!
Hoppsann!
Gøy å fortsatt være leken!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar