torsdag 3. mars 2011

Legesjekken var ikke bare positiv..

God kveld!
I ettermiddag var vi igjen på legesjekk og kontroll av øynene mine.
Vi drypper øynene for andre uke nå - eller rettere sagt mor lurer en øyesalve inn i begge øynene mine flere ganger om dagen. Frister meg med deilig leverpostei på en skje hun holder med munnen sin, mens hun med begge tommeltotter får salven inn i øynene mine. Begynner forresten å venne meg til det nå, så nå er det ikke så ille lenger..
Men på Fornebu Dyreklinikk, hvor jeg går til fastlege, syns de øynene mine var litt for røde til at de var bra. Jeg kunne ikke slutte med øyesalven, nei, jeg fikk faktisk resept på en ny type salve som kanskje skal virke bedre.
 Neste torsdag, samme tid er blir det nok en kontroll. Dersom jeg ikke er bedre til da, blir det time hos en øyespesialist. Så da er det bare å krysse fingerne og si tvi-tvi! Øynene er viktige, og de må man passe godt på!
Ha en fin kveld , og god natt!
Woff-woff!Ace

http://www.fornebu-dyreklinikk.no/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar